TVShareMax Reviews - מבוסס על דוחות צרכנים 2024

erecprime24

New member
Bài viết
12
Lượt thích
0
ביקורות TVShareMax

יש טלוויזיה לבית שלך? האם זו טלוויזיה עם פונקציה חכמה? אם כן, זה פנטסטי. אם זה לא, יש לי אפילו כמה מידע מעניין בשבילך. בנוסף, אתה יכול גם עכשיו לקבל את כל היתרונות של טלוויזיה חכמה, פלוס אפילו יותר גדול, תוך כדי לא צריך להשקיע את ההון שלנו על אחת. זה המניע של TVShareMax. הערכה זו תציע לך את כל העובדות שאתה צריך לגבי הפריט.

TVShare Max הוא כלי שימושי וקל לשימוש המאפשר לך לחבר את הטלפון החכם, הגלולה או המחשב הטל-סלולרי שלך לכל טלוויזיה לבית שלך. כך אתה יכול לצפות בסרט, תוכנית טלוויזיה, סרט תיעודי ועוד הרבה יותר למסך הטלוויזיה שלך עכשיו. תארו לעצמכם שיש לכם את היכולת להסתכל על כל מה שאתם צריכים ביחד עם מעגל קרובי המשפחה שלכם על מסך תצוגה גדול יותר מבלי לעדכן את הטלוויזיה במתנה או להוציא כסף נוסף על טלוויזיה חכמה.

What Is TVShareMax Avis & How Does It Work?
מה זה TVSHARE MAX


TVShareMax הוא כלי קטן שהופך את הטלוויזיה היומיומית שלנו ישירות לטלוויזיה חכמה. הבינלאומי של היום הוא אחד בכל סטרימינג מקוון. למה ללמוד כל כך הרבה ערוצים שאתה לא צריך להסתכל עליהם בזמן שאתה יכול להשתמש בטלפון החכם שלך כדי לקבל המלצות מעולות ביוטיוב? זהו כלי USB קפיצת מדרגה, הוא קומפקטי ונייד. TVShareMax יכול להפוך את הטלוויזיה שלך לקולנוע ביתי פועל לחלוטין באמצעות אמצעי חיבורו לחשמל. אתה יכול גם לצפות בספק הסטרימינג המועדף עליך על מסך תצוגה ענק עם TVShareMax. כך אין שעות ארוכות יותר של חיפוש בסמארטפון, כדור או טלפון טלפון זעיר.

זה עובד כמעט עם כל ספק סטרימינג, הכולל את HBO, Netflix, YouTube, Amazon Prime ואחרים! ה-TVShareMax משתמש בתצורת יום מתנות מוקפדת, בסיוע חדשנות הערכת הצבא שלו, מה שהופך אותו לצמיחה שימושית לחלוטין, מהימנה ומכופלת באופן חדשני מבלי לשרוף את כל המשאבים הקיימים.

תכונות של TVSHARE MAX


אודיו ווידאו נעימים הם צלולים: ללא פיגור, TVShareMax יכול לשדר וידאו Full HD בטלוויזיה שלך. זה יכול להראות וידאו עד 60 פריימים לפי שנייה, מה שהופך אותו לטוב ביותר למשחקים לטלוויזיה שלך מהטלפון החכם, הגלולה או המחשב שלך. הנעים הנראה מהשורה הראשונה; אתה יכול לצפות בסרטים עם החלטה של עד 1080 פיקסלים. שידור האודיו נעים ברמה הגבוהה ביותר ומשוחרר מהשהייה.

קל מאוד לשימוש: שיתוף מסך ובטוח שאסטרטגיות ישנות יותר של ליהוק טלוויזיה כבר לא מספקות ללא הרף את הנעים הנראים יוצאי הדופן ורוצים כמות עצומה של זמן התקנה מוקדם יותר ממה שניתן להשתמש בהן. אתה יכול גם לגדול להיות עצבני דרך האמצעים של חוטי severa ולהגדיר תהליכים, גם כשאחרים מוכנים להתבדר יכולים גם לגדול להיות משועממים.
TVShareMax – Promo -50%
כל מה שקשור להגדרה ולהגדרה של TVShareMax כל כך פשוט וקל שכל אחד שאתה רוצה הוא כבל HDMI ויציאת AV.

כל שעליך לעשות הוא להצטרף אליו לטלפון טלפון/Wi-Fi שלך, המחשב והטלפון החכם/מחשב שלך יכולים להיות קשורים לטלוויזיה באופן מיידי.

היא מתאימה היטב לכל דגם טלוויזיה: אחת היכולות יוצאות הדופן של TV Share Max היא שהיא יכולה להפוך כל טלוויזיה ישירות לטלוויזיה חכמה לאורך זמן מכיוון שיש לה מחבר HDMI. אינך מרוסן באילו אפליקציות אתה עשוי להשתמש; כל עוד האפליקציה מותקנת לטלפון החכם שלך, זה יכול להיחשב בטלוויזיה. הטלפון החכם שלך פועל כשליטה רחוקה, ומאפשר לך להסתכל על חומרי תוכן מאמזון פריים ו-YouTube, בנוסף לשים לב לשיר Spotify באמצעות רמקולים. מכיוון שהמחשב והגלולה שלך נקיים לחיבור, אתה יכול להשתמש בהם כדי לשלוט במה אתה צופה.

רוב האפליקציות הלא רגילות נתמכות: רוב אפליקציות הסטרימינג והרשתות החברתיות מתאימות היטב ל-TVShareMax. בין אם אתה צריך לחבר ב-FaceTime, להיות חלק מפגישת זום, או לצפות באמת בסרטי Netflix, TVShareMax סיפק אותך. זה מתאים היטב לנטפליקס, שירותי סטרימינג, HBO Now, דיסני פלוס והרבה פלטפורמות שונות.

כל ספק סטרימינג נטו נתמך: זה עובד כמו שצריך עם כל ספק סטרימינג מקוון. אתה יכול לצפות בו בטלוויזיה שלך עם TVShareMax לאורך זמן מכיוון שהוא ספק סטרימינג והשלמת את זכות הכניסה אליו. זה עובד עם כל שירותי הסטרימינג, הכוללים את Netflix, HBO, Amazon Prime, YouTube, Hulu, Disney+ ועוד המון אחרים.
What Is TVShareMax Avis & How Does It Work?


זה מתון ונייד במובהק: בהשוואה לקודמיו המסורבלים, TVShareMax הוא כלי קל משקל, קטן ושימושי לשיתוף מסך תצוגה. זה קטן מספיק כדי בריא לכיס שלך ולא יספוג המון מקום. באופן דומה, במקרה שאתה מטייל או מקיים חופשה, אתה יכול ללא בעיות לשאת את המכשיר איתך בגלל העובדה שאתה כנראה שוהה במוטל ללא טלוויזיה חכמה. אתה יכול גם לקבל טיים מהשורה הראשונה.https://israelgadgetreview.co.il/tvsharemax/
Black Buy Now Button, HD Png Download - vhv
 

Thống kê diễn đàn

Chủ đề
421,254
Bài viết
426,269
Thành viên
36,478
Thành viên mới nhất
f8betcoin
Top